xman750, Czapka już w serii pęka, moja już była wcześniej nadwyrężona a dodatkowe mocę tylko ją wykończyły, po zdjęciu głowicy okazało się że jeden tłok był pęknięty więc wymieniłem cały silnik nie bawiąc się w remonty, głowica popękana w 11 miejscach :wink:
Sprzęgło jest na seryjnym dwumasie i trzyma już od około 20kkm, wcześnie dwumasa znosiła strzały około 560Nm, teraz ją słychac ale jeszcze żyję, zobaczymy jak długo, gość w leonie ma ponad 500Nm i coś około 260koni i też mu całe seryjne sprzełgo trzyma, Sesik ma sachsa performance z lekkim jednomasem i moment też pewnie grubo ponad 500 jak psiknie gazem.
Jeżeli chodzi o seryjne sprzęgło to sachs ponoć lepszy od LUKa, Valeo też ma coś w ofercie ale nie znam szczegółów.
Śruby mam seryjne bo doładowanie nie jest większe niż 2.0-2.1bar więc nie ma się co martwić o śruby :wink:
P.S. koszt samego sprzęgła sachs performance to coś około 2200-2400zł ale tak jak pisałem wczesniej, jeżeli tarcza ma średnice 240mm to te 480Nm trzyma bez bólu :wink:
Sprzęgło jest na seryjnym dwumasie i trzyma już od około 20kkm, wcześnie dwumasa znosiła strzały około 560Nm, teraz ją słychac ale jeszcze żyję, zobaczymy jak długo, gość w leonie ma ponad 500Nm i coś około 260koni i też mu całe seryjne sprzełgo trzyma, Sesik ma sachsa performance z lekkim jednomasem i moment też pewnie grubo ponad 500 jak psiknie gazem.
Jeżeli chodzi o seryjne sprzęgło to sachs ponoć lepszy od LUKa, Valeo też ma coś w ofercie ale nie znam szczegółów.
Śruby mam seryjne bo doładowanie nie jest większe niż 2.0-2.1bar więc nie ma się co martwić o śruby :wink:
P.S. koszt samego sprzęgła sachs performance to coś około 2200-2400zł ale tak jak pisałem wczesniej, jeżeli tarcza ma średnice 240mm to te 480Nm trzyma bez bólu :wink:
Komentarz